[rosedu-general] Style guideline: posting style

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Fri Sep 27 10:23:09 EEST 2013

Salut!

În primul rând mersi de răspunsuri. Cred că a fost o discuție utilă,
cel puțin din punctul meu de vedere, pentru că (sper eu) a rezultat ce
speram. Și anume faptul că insistența pe subiectul acesta este pur și
simplu _inutilă_. Repet ce am zis și în comment pe doodle: cred că se
pierde mult prea mult timp pe chestia asta. Timpul investit de oameni
(eventual și nervii) pe a impune acestă 'regulă' este mult mai mare
decât cel economisit prin aplicarea ei.

Cum am zis inițial, am dat mailul pentru că întotdeauna când comentez
în privat legat de acest topic mi se spune că doar eu cred că X lucru
și că eu sunt greșit. Ei, discuția a rezultat că N oameni cred aprope
N lucruri. Sper că a fost util pentru a arăta că sunt un număr
semnificativ de oameni care cred altceva decât ce este considerat
corect (sincer, așteptarea mea era să fie ceva gen o treime pentru
'revoluționari' și două treimi pentru 'system' :P.. dar lucrurile par
a fi mai echilibrate decât credeam).

Rugămintea mea către oameni, în urma acestui thread este să fie mai
înțelegători și mai puțin fixați pe ce cred ei că e bine. Se pote
comunica ok prin sistemul numit email și fără limitarea libertăților
personale ale oamenilor (după cum am mai zis, rosedu (voi folosi
entitatea ca un grup extins) este absolut singurul loc în care felul
în care postez într-un email este relevant). E clar că regula din
pagina de reguli e inutilă pentru că favorizează pe unii și
defavorizează de alții, așă că ar trebui scoasă pentru a împăca pe
toată lumea (sau macar să îi facă pe toți să sufere). Nu cred că dacă
facem asta lucrurile vor deveni haotice dintr-o dată. Subiectul acesta
este relevant doar dacă noi îi dăm relevantă. Ce-ar fi să nu îi mai
dăm relevanță?