[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Thu Sep 26 20:33:20 EEST 2013

On Thursday, September 26, 2013, Catalin Vasile wrote:

> Pana la urma cate tricouri comandam? Si cum comandam?

Exista un form unde te poti inscrie ca helper la LIF?
Pe tricouri o sa scrie MM's minions? Adica din cate stiu eu LIF se
adreseaza stundetilor de anul 1 care nu stiu cine e MM si probabil nu o sa
se prinda la ce se refera si cred ca o sa ne pierdem timpul sa le explicam
( sigur o sa se gaseasca cineva sa intrebe).

PS: Ma pot ocupa eu de VM-uri, numai sa imi spuneti ce distributii vreti sa
pregatesc.

--
Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com