[rosedu-general] Adunare Generala - 27.09.2013 ora 15:00

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Thu Sep 26 17:44:30 EEST 2013

2013/9/26 Gabriel Voicu <voicu_gabriel at ymail.com>:
> La ultima intalnire a consiliului s-a stabilit o noua Adunare Generala,
> tinand cont ca a trecut ceva timp de la ultima intalnire. Astfel, aceasta va
> fi duminica, pe data de 27 octombrie la ora 15:00, si am vrea ca dupa sa
> ramanem la Board Games.
>
> Agenda intalnirii va fi:
> - Prezentarea unui raport de activitate pe ultima perioada
> - Acordarea de drept de vot pentru noii membrii ai asociatiei

Aici se poate înțelege greșit. Este vorba de trecerea de la statutul
de membru susținător al Asociatiei la membru cu drept. Conform
statutului, acest lucru nu se poate face decât cu aprobarea Adunării
Generale. Pentru ceilalți este valabil în continuare sistemul cu
recomandări și se poate face oricând, nu neapărat în cadrul Adunării
Generale.

Cei care doresc să facă acest lucru, să trimită un mail pe
contact at rosedu, ca să punem pe ordinea de zi pentru vot și aprobare.

Atenție! Este necesar cvorum.

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek