[rosedu-general] Style guideline: posting style

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Thu Sep 26 09:24:48 EEST 2013

@RR: ai uitat sa mentionezimca unii clienti de mail s-ar putea sa nu faca
trim automat la mesajele precedente ci doar sa le coloreze (Apple Mail,
Boxer, etc.) astfel ca daca lumea nu face trimming cand raspunde bottom cei
ce citesc de pe terminale mobile se gasesc nevoiti sa scrolleze o vesnicie
pana la ultimul mesaj.

@Andrei Maruseac: mesjul precedent va fi imediat sub ultimul mesaj la top
posting. Fata de bottom posting se schimba doar ordinea si nu mai e necesar
sa scroolezi prin toata istoria thread-ului ca sa vezi mesajul curent.

Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com