[rosedu-general] Style guideline: posting style

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Wed Sep 25 22:56:27 EEST 2013

2013/9/25 Andrei Cipu <crangasi2001 at yahoo.com>:

> [...]

Soluția optimă este să își ia și RD un smartphone sau să accepte că
mulți oameni folosesc mobilul pentru mail, și că e extrem de neplăcut
să trimiți mesaje bottom posting de pe mobil.

A remarcat acest lucru și Silviu, dar nu cred că a redat frustrarea de
a face o selecție suplimentară (Respond in-line), iar apoi să faci
scroll, scroll, scroll, până ajungi să poți adăuga cele câteva cuvinte
pe care vrei să le adaugi la conversație, doar de dragul ca istorici
ce vor scrie biografia marelui om Răzvan Deaconescu să nu piardă nimic
din savoare intervențiilor (adică pentru a se citi facil arhivele de
mail).

My 2c,
Răzvan Rughiniș