[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Wed Sep 25 09:42:24 EEST 2013

On Wed, Sep 25, 2013 at 03:18:44AM +0300, Bogdan Marius Calapod wrote:
> Am revenit. Mi-a plăcut tare mult ideea lui Alexandru Juncu, cea cu „I'll
> teach you, so you can teach others”. :D​
>  Tricou.png<https://docs.google.com/file/d/0B7gCAkiOUs4SZ2tkSWxUUXVvNUU/edit?usp=drive_web>

Alexandru Juncu mai avea o idee:  nu mai face top posting;  devine
foarte greu să urmărim discuța, mai ales în thread-uri kilometrice ca
ăsta.

Pagina de guidelines [1], care e în subsolul fiecărui mail de pe listă,
detaliază convențiile folosite pe listele ROSEdu.  Sunt doar câteva
fraze, merită citite.

Otherwise, și mie îmi plac tricourile și mesajul.

[1] http://lists.rosedu.org/guidelines/

Thanks,
Vlad