[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Tue Sep 24 23:23:39 EEST 2013

On 24 September 2013 22:37, Bogdan Marius Calapod
<bogdan.marius.calapod at gmail.com> wrote:

> V2 la tricou.
>  Tricou.png

(OT: observ că ideea de botton/inline posting și plain text s-a
pierdut pe threadul acesta... ăia care se iau de oameni pe subiectele
astea, săriți!)

N-ar fi mai fain decât faza cu MM's minions (care nu e funny pentru că
nimeni de anul I o să se prindă de o glumă internă) să fie ceva mai
accesibil unui public generic.

Mă gândeam la o serie de tricouri cu mesaje mai friendly. Ceva de
genul "Hi! I like Linux. Let me tell/show you why" sau "I like being
part of a community. Want to join?". Sau "I'll teach you so you can
teach others".

Încât oamenii să vadă tricoul, să zâmbească și să nu îi fie frică să
vorbească cu tine.