[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Mon Sep 23 00:06:54 EEST 2013

On Sun, 22 Sep 2013 23:10:46 +0300
Bogdan Marius Calapod <bogdan.marius.calapod at gmail.com> wrote:

> Umm, nu am făcut deja logo pt LIF ? Sau la ce logo te referi ?
>
> Asta cu minionii nu prea am înțeles-o.. eu am făcut niște caractere
> pentru ROSEdu Sports Day, dar nu prea văd cum s-ar integra cu LIF.

Scuze, am uitat sa spun la ce erau folositi minionii. Minionii vor
fi folositi la badge-urile pentru helperi. Ideea cu badge-urile e ca ma
gandeam sa facem unele custom anul acesta. Si una dintre idei era sa
facem MM's minions. Ma gandeam la ceva de genu' pozei[1], dar sa fie
imbracat casual, gen blugi si tricou, iar pe tricou sa fie scris pe
diagonala "MM".
Legat de logo: Ai facut logo-ul impreuna cu posterul si ai zis ca vei
mai face modificari posterului, nu stiam daca prin asta se intelegea si
logo-ul.

Cătă

[1] http://images.wikia.com/despicableme/images/0/0d/Minion-HD-Wallpaper-02-Download.jpg