[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Sun Sep 22 21:25:07 EEST 2013

On Wed, 18 Sep 2013 16:06:01 +0300
Bogdan Marius Calapod <bogdan.marius.calapod at gmail.com> wrote:

> Ok, atunci o să revin mâine seară sau cel târziu vineri cu idei pentru
> materiale. :)

Salut,

Te rog incearca sa-ti mai gasesti timp si pentru logoul nostru :o3, nu
de alta, dar saptamana asta care vine ar cam trebuii sa dam comanda
pentru toate cele. Pe langa logo insine, mai trebuie facut un design de
tricou, sticker(care probabil va fi doar logo-ul), si mai vroiam un
minion imbracat casual cu "MM" scris pe diagonala (am vrea unul cu
minions din "Despicable me" si am inteles de la Laura ca si ROSEdu si-a
facut un fel de minions gri format din shape-uri mai simple, care i-a
mai folosit la alte evenimente trecute; o sa alegem unul dintre ei la
final).
Pentru tricouri, ti-am dat share pe Gooogle Drive la niste idei
concepute de Mihai Bivol si Sorina Sandu.

Cătă