[rosedu-general] Curs de pyton

Daniel Rosner rosner.daniel at gmail.com
Thu Sep 19 00:28:17 EEST 2013

Salut,

Legata de perioada de implementare a cursului - unele licee au si cercuri
de informatica, after-hours, drept urmare se poate implementa din sem 2
2013-2014.

Eventual, am putea merge pe ideea:
- in sem 2, implementam sub forma de cerc in 2-3 licee de la care profii
s-au descurcat mai bine si unde pare a fii un interes mai mare
- folosind si feedbackul din sem 2, definitivam programa propusa pentru CDS
in sem 1 2013 - 2014.

Thanks,

On Wed, Sep 18, 2013 at 11:06 PM, Laura Mihaela Vasilescu <
laura.vasilescu at rosedu.org> wrote:

> 2013/9/18 Mihai Tabara <tabara.mihai at gmail.com>:
> >
> Py{Fessor/Cademia/MeUpScotty/Thonize/Self/School/Me/Tech/Dev/Brain/Teaser/}.
>
> Îmi place cum sună PySchool, ca umbrelă a întregului proiect. S-ar
> putea să pară totuși cam pretențios.
>
> Laura

Daniel Rosner

PhD Student, Engineer, Teaching Assistant
Computer Science and Engineering Department
Faculty of Automatic Control & Computers, UPB