[rosedu-general] Curs de pyton

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Wed Sep 18 17:55:52 EEST 2013

2013/9/18 Taygun Agiali <taygunagiali at gmail.com>:
> As vrea si eu sa ma implic.
>

> În data de 18 septembrie 2013, 10:04, Adrian Nițu <adrian.nitu.92 at gmail.com>
> a scris:

Si eu vreau sa ma implic. Am vorbit la liceul meu si profesorii de
info din liceu sunt interesati. Din pacate nu pot ajunge maine la
bere, dar va trimit aici raspunsul profesoarei mele de informatica in
privinta proiectului:

------------------ Mesaj --------------
Vic, pe mine m-ar interesa sa invat Python. Din cate am citit, se
doreste a fi "cursati" profesori din liceele tehnice. Mie mi se pare
corect sa nu se tina cont de acest aspect. In plus, am citit ca se
doreste implementarea sub forma de cds din semestrul II. Asa ceva nu
este posibil deoarece un cds se aproba (de catre inspectorul de
specialitate) cu jumatate de an inainte (adica in martie-aprilie) de
aplicarea sa si, in plus, nu poate fi aplicat incepand cu semestrul II
(doar la facultate se intampla asta!)...este gandit incepand cu 15
septembrie al anului scolar urmator.
In concluzie, anul acesta pregatiti profesorii si suportul de curs,
pentru viitorul cds, care va fi aplicat din septembrie 2014.
Oricum, managerul de proiect trebuie sa o contacteze pe dna inspector
Stefania Penea (o cunosti, din vremurile in care participai la
olimpiade si concursuri, deci, ai putea sa o cauti chiar tu!)
Astept vesti!
Succes!