[rosedu-general] Open Data - propuneri pentru Ministerul Educatiei

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Wed Sep 18 13:55:43 EEST 2013

2013/9/18 Andrei Cipu <crangasi2001 at yahoo.com>:
> Radu Puchiu nu e de la MEN, e de la departamentul de online, adică cei care au făcut posibilă această întâlnire. Ai sesizat și la el aceeași atitudine? Mi se pare un pic ciudat, când l-am întâlnit mi s-a părut familiarizat cu subiectul și deschis la sugestii. E drept, de asemenea avea fixate și niște priorități care ar putea fi diferite de cele ale societății civile, dar asta e normal.

Era familiarizat cu subiectul, dar a completat de fiecare dată. Nu mi
s-a părut că e cu adevărat deschis. În sensul că nu a plecat de acolo
mai 'iluminat' decât venise. La final, deși oamenii păreau să mai aibă
lucruri de spus, întâlnirea s-a terminat pentru că el și celălalt (pe
care nu îl găsesc) trebuiau să ajungă la Guvern.

Era un tip de la departamentul IT, au spus că lucrează la
implementarea unei platforme care să agrege lista tuturor unităților
de învățământ și a alotr date conexe (aici s-a adus destul de mult
input despre ce date ar putea fi publicate). În mare, pentru cele
destul de standard răspunsul a fost că se gândiseră deja la ele, iar
pentru celelalte răspunsul a fost că trebuie făcută o analiză a
impactului publicării acestora și nu se știe dacă există persoane
dispuse să își asume responsabilitatea acestora (chestia cu
responsabilitatea a fost menționată de Andrei Nicoară, într-o discuție
privată la finalul întâlnirii).

Laura