[rosedu-general] Open Data - propuneri pentru Ministerul Educatiei

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Wed Sep 18 12:36:22 EEST 2013

2013/9/18 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:

> Este vorba despre Andrei Nicoară, consilier al primului ministru [1].
> Ceilalți reprezentanți participanți și ei la discuție sunt Radu Puchiu
> [2] și Gabriel Leahu [3].
>
> [1] http://www.linkedin.com/pub/andrei-nicoara/1/76/891
> [2] http://www.linkedin.com/in/puchiu
> [3] http://www.linkedin.com/pub/gabriel-leahu/75/72/2b2

Hmm, ba nu, nu era [1]. [1] era un tip care era tot de la minister,
dar îngrijorat de faptul că publicarea datelor ar putea duce la
încălcarea de privacy prin diverse conexiuni între acestea și că nu ar
trebui publicate prea multe date.

Înca îl mai caut pe al treilea reprezentant. Aparent nu era în mail-uri.

Laura