[rosedu-general] ROSEdu People is UP

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Tue Sep 17 16:02:23 EEST 2013

2013/9/17 Gabriel Voicu <voicu_gabriel at ymail.com>:

> + 1
>
> Da, si mie mi se pare ca daca nu e confirmat contul sa fie
> ascuns pentru public.

Asta sună chiar foarte bine. Păi cel mai bine ar fi crearea unor
astfel de conturi, adăugarea de info (ca să testăm de bug-uri) și apoi
să le dăm mail-uri, să le spunem de asta și dacă ei sunt OK, le dăm
parola și le dăm acces la cont, iar informația devine publică. Dacă nu
sunt de acord, să dăm delete la informație. Dacă nu primim răspuns, să
lăsăm contul ca ascuns până la doleanțe viitoare.

Laura