[rosedu-general] Fwd: propunere proiect open-source

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Sep 16 19:03:14 EEST 2013

2013/9/16 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:
> [...]

Jocul în sine este foarte interesant. Nu știu cât de dificil este
comparativ cu Chess, Go, etc. dar plusez cu altele aflate în zona în
care se încearcă breakthroughs acum:

- Arimaa: http://arimaa.com/arimaa/
- Octi: http://www.octi.net/

Din păcate nici unul din ele nu are variantă OpenSource pentru un
client de joc. Arimaa poate fi jucat liber dar Octi nu.

Așadar avem 3 propuneri de proiecte open source + AI related :P

PS: legat de teoria jocurilor și game AI / game AI search am o serie
de resurse și mai pot obține și altele dacă sunt necesare. În caz de
nevoie (dacă se va lucra la unul din cele 3 proiecte) pot fi întrebat
:)

MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"