[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sat Sep 14 15:34:37 EEST 2013

2013/9/14 Catalin Vasile <catalinvasile92 at gmail.com>:
> [...]
> trecut si am rugamintea, momentan, sa se ocupe de logo-ul LIF. Urmand,
> in functie feedback-ul tuturor, sa fie modificat din nou sau sa
> treaca mai departe la design-ul stickerelor, badge-urilor, etc.
>
> 2. In urma feedback-ului primit de la Adrian Stratulat, as vrea sa luam
> in considerare folosirea a doua servere locale:
> a) Mirror pentru repository-ul basic Ubuntu
> b) Un server de torrente care sa distribuie masinile virtuale cu
> distributii
> Pentru acest lucru am avea nevoie de ajutorul lui Alexandru Juncu si

Stai că abia acum mi-am văzut numele. Păi cred că se poate să facem un
mirror local.
Doar că va trebui manual adăugat în apt/yum

> 2* (anexa). Daca am putea avea suportul Academiei Cisco UPB, am putea
> pune niste switch-uri zdravene pentru retea. Eventual ma gandeam ca
> serverul a) sa foloseasca 3 placi de retea si multilink ca sa se
> conecteze la retea, sa aiba o banda mai mare.
> One more thing, daca se poate sa avem vreo 3 AP-uri care sa acopere
> tot holul EC, si nu doar un AP.

Tradițional, LIF este cuplat cu un alt event unde e nevoie de rețea..
mai e cazul anul aceta?

Dacă nu, cred că se poate face rost de niște switch-uri pentru rețea.
Aș face un redirect la Răzvan Rughiniș pentru a discutat cu ce resurse
de rețea vă poate ajuta.