[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Sat Sep 14 15:24:16 EEST 2013

Neata!

Am mai vorbit cu ceva lume, ne-am mai uitat peste ce este de facut si
momentan am stabilit urmatoarele:

1. Am vorbit cu Bogdan Calapod si este dispus sa ne ajute cu design-ul
pentru mai multe lucruri legate de LIF 2013. Momentan i-am dat drepturi
de vizualizare asupra folder-ului cu materiale de la editia de anul
trecut si am rugamintea, momentan, sa se ocupe de logo-ul LIF. Urmand,
in functie feedback-ul tuturor, sa fie modificat din nou sau sa
treaca mai departe la design-ul stickerelor, badge-urilor, etc.

2. In urma feedback-ului primit de la Adrian Stratulat, as vrea sa luam
in considerare folosirea a doua servere locale:
a) Mirror pentru repository-ul basic Ubuntu
b) Un server de torrente care sa distribuie masinile virtuale cu
distributii
Pentru acest lucru am avea nevoie de ajutorul lui Alexandru Juncu si
Razvan Deaconescu.

2* (anexa). Daca am putea avea suportul Academiei Cisco UPB, am putea
pune niste switch-uri zdravene pentru retea. Eventual ma gandeam ca
serverul a) sa foloseasca 3 placi de retea si multilink ca sa se
conecteze la retea, sa aiba o banda mai mare.
One more thing, daca se poate sa avem vreo 3 AP-uri care sa acopere
tot holul EC, si nu doar un AP.

3. Fotografi:
Bogdan Calapod(il intreb cu ocazia acestui e-mail daca vrea sa fie :)
), Vladimir Oltean (s-ar putea sa fie ocupat in acea perioada, nu e
ceva sigur), un tip de care mi-au vorbit Laura Vasilescu si Mihai Bivol
(nu-mi vine numele acum)

4. Idee design badge-uri helperi:
Cu acordul lui Mihai Maruseac, as vrea sa-i folosim "trademark-ul". Ma
gandeam pe badge-urile helperilor sa fie pus in stanga un minion
zambaret imbracat casual, si pe tricoul lui sa fie inscriptionat pe
diagonala "MM". Un fel de MM's minions (ajutoarele lui MM). Avand in
vedere ca LIF are ca scop si sa atraga studenti din ani 2-3 sa ajute,
n-ar strica sa folosim ceva (sau mai bine zis pe cineva), care a ramas
imprimat in mintea lor dupa primii ani de facultate :D .

5. Muzica
Ni s-a dat de inteles ca ramane la latitudinea mea si a Roxanei ce
playlist formam pentru eveniment. Ma gandeam ca ar fi mai ok sa alegem
un radio online, care sa indeplineasca urmatoarele lucruri:
a) Nu pun manele.
b) Nu pun un stil de rock/metal mai "exclusivist" (gen death metal, etc)
c) Nu pun muzica foare lina, ca nu vrem sa adomim pe nimeni
d) No Justin Bieber
e) Nu au publicitate, sau au foarte putina.
Prima data m-am gandit la Rock FM, dar au multa publicitate, si poate
ar trebuii ceva mai neutru. La capitolul acest as vrea sa aud mai mult
parerile altora, eventual sa ne spuneti ce radiouri online ascultati
voi.