[rosedu-general] Open Data - propuneri pentru Ministerul Educatiei

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Fri Sep 13 17:43:48 EEST 2013

>________________________________

V-ar putea interesa  și cererea de la http://nuvasuparati.info/body/ministerul_educatiei_nationale . Nu mi-e clar însă cât de mult s-ar putea intra în detalii la astfel de întâlniri. Cred că mai util ar fi să explicați cât de mult timp se pierde cu colectarea datelor în momentul de față și eventual să ilustrați cu proiecte deja existente. OGP insistă deocamdată doar pe datele precizate explicit în legea 544, părerea mea e că dacă nu se bate apa în piuă oamenii de la ministere o să rămână blocați în limitele acelea, ceea ce ar fi trist.

Andrei