[rosedu-general] Proiect portare apt-get, Ubuntu Software Center

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Tue Sep 10 20:23:25 EEST 2013

2013/9/10 Catalin Vasile <catalinvasile92 at gmail.com>:

> Ultima data cand am cautat (s-o mai fi schimbat intre timp situatia),
> nu exista un package converter perfect. Nu stiu exact care
> erau problemele din spate, pentru ca nu stiu exact ce e asa
> special la un tip de pachet, cum e facut in spate. Intr-adevar alien era
> si atunci cel mai bine vazut.

Dar tot nu înțeleg de ce te chinuești cu asta. Între o distributie
prea main stream încât să nu ai ce învăța nou, o distribuție  care e
atât de hipster încât trebuie să te dai de trei ori peste cap să faci
ceva,  varianta de a utiliza un sistem făcut pentru prima categorie pe
o distribuție din a doua categorie este cea mai puțin productivă.