[rosedu-general] Proiect portare apt-get, Ubuntu Software Center

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Sep 10 17:49:31 EEST 2013

2013/9/10 Catalin Vasile <catalinvasile92 at gmail.com>:
> Salut,
>
> Auzisem la GSoC, or something like that, ca unul din membri ROSEdu
> portase apt-get sau Ubuntu Software Center pe mai multe platforme sau
> ceva de genu' (mi se pare ca Alex Eftimie era cel in cauza). Ma poate
> orienta cineva spre acel proiect, va rog?

Salut Cătălin,

Da, eu am fost, in 2011. Contribuțiile mele să găsesc upstream în
Ubuntu Software Center[1]. În cadrul GSoC, am reușit să obțin un proof
of concept pe openSUSE[2].

Anul trecut, tot în cadrul GSoC, altcineva a reluat proiectul, făcând
de data asta un fork[3] în ograda freedesktop.org. Și a ajuns până la
acest punct[4].

Alex

[1] https://launchpad.net/software-center
[2] http://alex.eftimie.ro/2011/08/22/packagekit-backend-for-software-center-pencils-down-report/