[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Mon Sep 9 17:38:16 EEST 2013

On Mon, 9 Sep 2013 17:21:07 +0300
Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org> wrote:

> This might be of help:
>
> http://lpic.ro/wiki/info/vm
>
> Mașina de Mint e brand-uită cu lpic, dar celelalte sunt plain
> installs (afair).

1) Inca ceva. Cum ar fi mai viabil sa distribuim masinile virtuale? Le
tinem pe un server/hard extern undeva in reteaua locala? Sau ne plimbam
cu stick-uri?
2) In ultimul timp distributiile au un sistem automat prin care isi iau
singure driverele. Exista vreun site separat, mai popular, pe care se
pot gasi drivere pentru chestii mai recente ? (site-ul producatorului
nu este folositor in general)

Cătă