[rosedu-general] Responsabili UpstreamChallenge și Techblog

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Sep 9 15:29:06 EEST 2013

Hello,

Întrucât eu o să fiu la +7 ore distanță și ocupat cu alte lucruri nu
mă voi putea ocupa efectiv și de la epsilon-aproape-bine în sus de
ultimele 2 lucruri care mi-au rămas în responsabilitate în cadrul
ROSEdu. Așa că azi anunț că nu voi mai vrea să mă ocup de UC și de
Techblog și că sunt în căutare de responsabili noi.

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"