[rosedu-general] Defcamp 2013 - cupon reducere 20%

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Mon Sep 2 13:58:48 EEST 2013

Salutare!

În perioada 29 - 30 noiembrie 2013 are loc o nouă ediție a conferinței
DefCamp [1].

Eu am participat anul trecut alături de Răzvan Deaconescu, Radu Caragea,
Adrian Șendroiu și Irina Grădinaru și am luat locul I la CTF. Evenimentul a
fost unul foarte tare, cu prezentări super interesante! :D

Am obținut prin ROSEdu un cupon de reducere de 20% față de preț. Dacă
există persoane interesate, pot să le ofer codul pentru reducere prin mail
privat.

[1] http://defcamp.ro

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek