[rosedu-general] [ACTION NEEDED][RFC]Jekyll breaking updates

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Oct 27 21:34:03 EET 2013

2013/10/25 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:
> Hello,
>
> Techblog a fost mutat azi în 5 minute fără partea de CSS și layout (se
> ocupă Alex Burghelea de un nou design). Momentan arată ca la
> http://s19.postimg.org/nml7n0ytv/Screenshot_from_2013_10_25_20_27_22.png
> dar asta sigur se va schimba.
>
> În timpul mutării e posibil să mai fi stricat câteva link-uri la
> imagini și resurse, am corectat câteva acum, de restul se va ocupa
> Matei (Marius, Alex, eu).
>
> Pentru folosire:
>
> 1. instalați hakyll și cabal -> sau direct (nerecomandat) sau Haskell
> [...]

Hello,

Cu debug din partea lui Matei am reușit sa-l facem sa mearga integral
și pe Windows fără probleme legate de UTF8/Unicode :D

Altă veste bună este că editorul WYSIWYG poate fi facut integral cu
GTK / 3penny (în browser[1]) destul de rapid (by next week, I guess).

Me is very happy with this :D

[1]: http://hackage.haskell.org/package/threepenny-gui

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"