[rosedu-general] [wouso-content] WoUSO - Open Innovation Fair

Flavius Anton fvanton at yahoo.com
Fri Oct 25 00:42:55 EEST 2013

On 10/24/2013 2:46 PM, Flavius Anton wrote:

> Salut,
>
> Iată și un doodle [1] unde vă puteți înscrie (trebuie două persoane
> permanent).
>
> [1] http://doodle.com/q7v4aef58rpxg5r5

De asemenea, avem nevoie de un ”slogan” pentru a-l scrie sub logo-ul
WoUSO de pe un poster pe care îl vom lipi la fața locului. Ar cam trebui
să fie în română, să includă cumva ideea de ”gamification” și să nu sune
prea pueril, să arătăm totuși că se poate face ceva serios pe ideea
asta. So, let's have a brainstorming. Vă aștept cu idei.

Merci.

--
Flavius Anton