[rosedu-general] PyGame tutorial for CS4HS

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Oct 23 23:39:40 EEST 2013

On 16 Oct 2013, at 3:18, Nicu Badescu <badescunicu at yahoo.com> wrote:

> Mulțumesc mult pentru sprijin, Alex!
> Având în vedere că vor fi în jur de 15 elevi, consider că doi instructori sunt suficienți.

M-am gândit la următorul outline pentru ziua de pygame, cum vi se pare?

- prezentare:
  - am un joc minimal pregătit, fac un demo rapid
  - let's deconstruct it, hai să vedem structura unui joc
    - grafică 2d (blit, update)
    - main loop
    - keep & update state
    - handle input
- după prânz:
  - brainstorm cum putem îmbunătăți jocul minimal
  - împărțit pe echipe; let's code!
  - showoff la sfârșit

-- Alex