[rosedu-general] WoUSO - Open Innovation Fair

Marius Coțofană marius.coto at gmail.com
Mon Oct 21 22:45:06 EEST 2013

Salutare,

Luna aceasta, ROSEdu o sa participe cu un stand la un targ despre
tehnologiile viitorului, ce va avea loc in perioada 30 oct - 1 noi. O sa fie
prezente mai multe proiecte din cadrul Politehnicii, iar noi am decis
sa prezentam WoUSO, ca platforma open-source de testare a cunostintelor
dobandite in cadrul unor materii, de orice fel, nu neaparat tehnice. Am
discutat cu Flavius si Laura si am pus la cale un plan.

In cadrul standului o sa avem:
* o instanta functionala de WoUSO, cu intrebari din istorie (pentru a atinge
un public mai larg :P)
* un proiector cu o prezentare a programului, plus poze de la festivitatile de
premiere (ce va atrage oamenii la stand)
* statistici despre utilizatori si timpul petrecut

De ce avem nevoie:
* un designer care sa ne ajute cu pregatirea standului (logo-uri, banner-e etc.)
Bogdan? Irina ?
* roll-up WoUSO, pe care il putem folosi mai departe la premiere si alte evenimente
* Mihai Tiriplica, tu ai tinut o prezentare despre WoUSO la CS4HS anul trecut.
Poti sa ne ajuti cu slide-urile ?
* Alex Eftimie, de unde putem obtine statistici ?
* persoane care sa participe in una din cele 3 zile de prezentare (29-1), si sa
ajute cu amenajarea standului (o sa facem cu schimbul, in intervale de 4 ore)
Voluntari?
* idei si ajutor de orice fel din partea voastra

Multumesc,
Marius.