[rosedu-general] www.rosedu.org

Alex Morega alex at grep.ro
Fri Oct 18 16:12:43 EEST 2013

On 18 Oct 2013, at 15:03, Mihnea Dobrescu-Balaur <mihnea at linux.com> wrote:

> Poate îmi scapă ceva, dar nu se rezolvă ușor cu un CNAME?

Diferența e cum se vede în browser. Dacă faci doar un CNAME, browserul crede că www.rosedu.org și rosedu.org sunt site-uri diferite. Dacă faci și redirect, când intri pe rosedu.org, ești trimis la www.rosedu.org. În felul ăsta evităm și confuzia altora: chiar dacă introduc adresa rosedu.org, o să fie trimiși la www.rosedu.org, și o s-o folosească pe aceea când linkează.

-- Alex