[rosedu-general] ROSEdu pentru toți

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Fri Oct 18 13:55:27 EEST 2013

Salutare,

Debut furtunos de semestru, vom intra de săptămâna următoare într-un
ritm ceva mai firesc.

Un proiect ce are șansa de a deschide noi orizonturi :) este cel al
scrieri unei cărți de Python. Dacă rezultatul este unul valoros sunt
convins ca vom pune baza unui număr mult mai mare de astfel de volume.

Pentru cartea de Python sau anunțat până acum următorii:

Ca și autori sunt vor să participe: Laura Vasilescu, Mihnea Dobrescu
și Mariana Mărășoiu. Voi discuta cu cei 3 dacă vreunul își asumă și
coordonarea acestui proiect (coordonare pe care inițial o voi face
eu).

În rol de revizor sunt anunțați: Szente Teodor și Mihai Maruseac.

Dacă mai sunt doritori de a se alătura acestui proiect sunt rugați să
anunțe până luni 21.10.2013.

Spor,
Răzvan Rughiniș
Ideas are useless unless used.