[rosedu-general] [final eveniment] Linux Install Fest 2013

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Oct 13 20:47:41 EEST 2013

Catalin Vasile <catalinvasile92 at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> S-a terminat cu evenimentele de inceput de an, printre care si LIF.
> A iesit ok :) .
> Mersi pentru ajutor tuturor, in special urmatoarelor persoane:
> AJ - pentru caratul calculatoarelor (scuze ca n-am mai stat aseara, dar ramasese vorbit pentru a doua zi).
> RD - pentru echipament si suport tehnic
> Laura - care s-a oferit mereu sa mai preia din indatoriri
> Bogdan Calapod si ficatilor sai (pentru noptile nedormite) - pentru orice a insemnat design-ul evenimentului
> [...]

A fost excelent, Cătălin! Bravo ție și Roxanei pentru organizare și
tuturor celor implicați.

Mi-a plăcut în mod deosebit participarea comunității: numărul mare de
helperi și de invitați ai comunităților diverselor distribuții. În
opinia mea, a fost un excelent eveniment de comunitate și m-am bucurat
să văd atât de mulți studenți de an mai mare (chiar și elevi de liceu)
ajutând pe cei de anul 1. Mulțumiri tuturor!