[rosedu-general] Linux Install Fest 2013

Flavius Anton fvanton at yahoo.com
Sat Oct 12 20:25:25 EEST 2013

On 10/12/2013 11:17 PM, Mihnea Dobrescu-Balaur wrote:

> Probabil îmi scapă ceva evident, dar iso-ul de pe site-ul arch este
> live, butabil. Sau vrei gui? Pune un iso de crunchbang/archbang, ceva.
> E tot aia..

Ideea lui Mihnea mi se pare bună, dar eu n-am înțeles-o pe asta cu
Arch-ul la Linux Install Fest. Cei care vin la LIF se presupune că sunt
rookies și vin să le punem noi ceva ușor de folosit apoi, nu? De ce ar
veni mâine cineva să-i punem Arch/Slack? Ca să-i crape în două zile și
să nu știe ce să-i facă? Mie mi se pare că ne complicăm inutil (chiar și
cu Debian ”chior”).

--
Flavius Anton