[rosedu-general] PyGame tutorial for CS4HS

Nicu Badescu badescunicu at yahoo.com
Sat Oct 12 12:01:53 EEST 2013

Salut Alex,

Mulțumesc pentru interesul acordat. Coordonatele ar fi:
- ziua: miercuri, 30 octombrie;
- locație: UPB, momentan nu știu în ce sală se va desfășura evenimentul;
- public: elevi din clasele 9-12, profil mate-info;

Orar provizoriu (se poate adapta în funcție de orele în care ești
disponibil, sau
în funcție de alte sugestii ale tale):

- 10-12 --> tutorial PyGame;
- 12-13 --> masa de prânz;
- 13-17 --> dezvoltare proiecte PyGame (dacă poți sta puțin și în
această perioadă
ar fi super, pentru a le răspunde la eventualele nelămuriri).

Mulțumesc,
Nicu Bădescu