[rosedu-general] Link share

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Oct 6 03:42:34 EEST 2013

Hello,

Acum ceva timp mi-a luat ochii un titlu de video de pe Youtube: un
anumit talk de la Stanford legat de un anumit subiect.

Am văzut acum talk-ul și mi-am dat seama că de fapt nu e legat de
subiectul respectiv prea mult. În schimb, oferă lucruri interesante ce
ar putea fi implementate pentru Digital Kids, cartea/cursul de Python,
quest-uri WoUSO și cursurile de SD/PA/PP.

Desigur, ținând cont că nu sunt implicat în astea e posibil să nu pară
deloc util. Vizualizați video-ul, cel puțin veți avea câteva momente
în care zâmbiți. Sper.

Anyway, link-ul (ignorați titlul, Haskell e chiar bash-uit pe ambele
slide-uri pe care apare):
http://www.youtube.com/watch?v=y9xudo3C1Cw&list=WL1A9A06D92CAA4024

--
MM
I don't send links to be interesting. I send them because they are interesting