[rosedu-general] Participare cu stand la Intel Open Day

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Thu Oct 3 22:55:44 EEST 2013

On 03.10.2013, 19:19, Alexandru Juncu wrote:
> Dacă asta e imaginea, atunci e perfect. Pentru că asta e realitatea.
> OK, poate exagerez și eu acum, nu e ca lucratul în mină. Dar nici nu
> vreau să vindem ROSEdu cu zahăr pentru a atrage oameni. Trebuie să fim
> cât mai cinstiți posibil.

Da, ROSEdu e o organizatie in care lumea mediteaza profund pe teme
existentiale (cum ar fi top-posting vs bottom-posting sau cum e viata in
ROSEdu) in multe centithread-uri. :) cam asa s-ar vedea daca cineva se
uita pe mailing list.

ROSEdu, dupa cum am vazut-o eu in anul 1, e o organizatie de oameni
foarte pasionati de tehnologie si cu multe pasiuni conexe, cu un chat
foarte activ si dornici sa ajute pe ceilalti.

Pana si procesul de admitere in asociatie e unul bazat pe recunoasterea
meritelor, nu pe eseul pe care il scrii sau pe un interviu de 15 minute.
Cred ca suntem din acest punct de vedere foarte deschisi si oricine e
interesat de ROSEdu poate sa afle despre cum e in ROSEdu de pe mailing
list sau canalul de irc.