[rosedu-general] Participare cu stand la Intel Open Day

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Thu Oct 3 21:31:26 EEST 2013

On Jo 03 oct 2013 19:37:12 +0300, Mihai Maruseac wrote:

> Susțin. Oricum scopul principal la aceste standuri este doar să
> creștem awareness-ul ROSEdu, nu să recrutăm oameni. Ăsta este încă un
> motiv în plus pentru a reduce numărul de fraze legate de bere din
> mesaj.

+ 1 la ce a spus Mihai si ca sa fac o adaugare la ce s-a spus intr-un mail anterior,
faptul ca suntem vazuti ca niste oameni care muncesc mult si "n-au viata" consider
ca e un lucru bun, in felul acesta reusing sa avem printre noi doar oameni care
vor sa faca treaba. :-)

In alta ordine de idei, ce ar presupune stand-ul si de ce am mai avea nevoie si nu dispunem?
De vreme ce nu e nimeni dispus sa fie principal responsabil, am putea sa ne comportam
ca o comunitate si sa facem fiecare cate ceva (nefiind foarte multe lucruri de facut).

As putea face eu un spreadsheet unde sa ne asignam fiecare orele cand o sa putem sta la stand,
dupa care primii si ultimii se vor ocupa de montarea / demontarea stand-ului. Cred ca e important
sa aparem cat de mult se poate pe la evenimente si nu ca sa crestem rata recrutarii (asa cum
s-a discutat in mail-urile anterioare) ci ca sa dam ocazia celor care nu stiu de noi si vor sa
faca treaba, sa gaseasca un mediu propice.

Drept urmare am creat mai jos spreadsheet-ul:

https://docs.google.com/a/rosedu.org/spreadsheet/ccc?key=0Ajo4UTHRFGdDdE9qYV82d252Q05CbmhjbWVPMHlhb3c#gid=0

Daca am omis ceva adaugati va rog acolo.

Gabi