[rosedu-general] Participare cu stand la Intel Open Day

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Thu Oct 3 19:21:58 EEST 2013

On Jo 03 oct 2013 19:16:12 +0300, Alexandru Juncu wrote:

> Welcome to real life. We don't have cookies. Dacă faci ceva pentru un
> beneficiu înseamnă că nu o faci din pasiune. Nu vrem oameni care sunt
> obigați să facă ceva pentru a fi răsplătiți.
Si sentimentul ca ai facut ceva bun este o rasplata. Chestia ca lumea
vede in organizatii doar oameni care vor sa-i faca "carausii lor". Nu
cred ca tu te-ai fi bagat in ROSEdu, spre exemplu, daca nu vedeai ca
sunt niste oameni cu care ai ceva in comun, cine cu care ai putea
socializa, si in care sa poti efectiv contribuii cu ceva, si nu sa fi
doar un om caruia i se arunca niste chestii pe carca si se uita complet
de el.