[rosedu-general] Participare cu stand la Intel Open Day

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Thu Oct 3 19:15:26 EEST 2013

On Jo 03 oct 2013 19:11:08 +0300, Alexandru Juncu wrote:

> We don't want to sell anything. Dacă trebuie să convingi pe cineva să
> stea cu noi oferind altceva decât ce oferim, that is bullshit.
> Dacă vrei să te asociezi cu comunitatea rosedu doar pentru a trece în
> cv că ai făcut parte dintr-o organizație, we don't want that. Și dacă
> devenim asta, we failed big time.
Poate "sell" e un cuvant mare. Ideea la care vreau sa ajung si sa
raman, e ca ROSEdu pare mult prea "dura" si ca orice chestie din
facultate, ca ajungi abea dupa 3-4 ani sa ajuti cu ceva efectiv. Cum am
mai zis, prima impresia legata mai de orice organizatie e ca o sa
ajungi doar sa cari mese si sa tragi cabluri la niste evenimente.
ROSEdu is not that, asta trebuie promovat.

> Și dacă programezi în Java ești greșit!!! Oh wait, no, never mind :P
> [ <----- in case you missed it: JOKE că altfel iar sunt contactat în
> privat că mă iau degeaba de oameni) ]
Nu sunt nici eu un Java fan, in cel mai rau caz iti aparea o notificare
de "like", "plus", or whatever... :))