[rosedu-general] Participare cu stand la Intel Open Day

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Thu Oct 3 19:14:18 EEST 2013

2013/10/3 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:
> Oh, by the way (borbeam cu Bogdan și mi-am dat seama că merită o
> mențiune importantă).
> Noi NU vrem să facem recrutare. Noi nu vrem să avem cât mai mulți
> oameni pentru a avea o listă mare de membri.
> Vrem oameni care împărtășesc deja aceleași pasiuni (și nu, nu mă refer
> la băut bere, deși este un plus) ci la tangențe cu valorile Open
> Souce.
>
> Nu e nevoie de oameni pe care să îi inițiem și să le transferăm
> valorile nostre peste ei. De asta nu am făcut niciodată campanie de
> recrutare pentru că noi nu oferim aderarea la o fraternitate. Putem
> [...]

Just.

+ Nu m-aș duce acolo cu un joben ca să fiu specială (*). În ROSEdu
suntem cu toții egali și încercăm pe cât posibilul să nu părem unii
mai cu moț decât alții (chiar dacă există titulaturi și
responsabilități -- someone has to do it).

Dar susțin ideea ca dacă are cineva acasă pinguini, să îi strângem
pentru event. Cred că ar fi drăguț și ne-am asocia cu un simbol.
(Tux, that iz :P)

Ar mai trebui să colectăm poze reprezentative de la evenimente, iar
persoanele care merg la stand să vorbească despre proiecte astfel
încât studenții să afle despre ele și să știe cum pot participa
(cursuri, concursuri, hackathone etc.). Scopul este acela de
informare, nu de a găsi oameni care să facă lucruri. Ăștia vin de la
sine, treptat. Misiunea noastră e să educăm prin valorile Open Source.
:P

Revenind la problema inițială, we really need one person care să poată
coordona un event. Eu pot sa vin să stau la stand. Ne împărțim pe
slot-uri orare, nu trebuie să fie mai mult de 2 persoane la stand
simultan. Cred ca putem să găsim fiecare dintre noi câte o oră. Dar
problema e să fie cineva care să ne coordoneze: să ne planifice pe
ore, să ne spună ce să aduce, să ne bată la cap să strângem pozele și
să facem o prezentare cât mai reușită. :)

Deci, anyone?

(*) pentru că sunt deja :P

Laura