[rosedu-general] Participare cu stand la Intel Open Day

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Thu Oct 3 19:02:05 EEST 2013

On Jo 03 oct 2013 18:50:20 +0300, Alexandru Juncu wrote:

> Actually ROSEdu te-ar vrea pentru a dezvolta sau contribui la și
> promova proiecte/tehnologii open source și la educația bazată pe
> valori open source.
> Pentru ce listezi tu, cred că ar trebui să meargă oamenii la
> Best/Esstec/LSAC/$STUDENT_ORGANIZATION.

Pai lucruri spuse de tine printre primele, si dupa postam si
completari. Nu cred ca ce am zis eu e vreo minciuna. Inteleg ca nu e
scopul principal al organizatiei, but it sells. Si majoritatea cand se
gandesc la mediul Open-Source se gandesc la a contribuii la distributii
Linux, which you can't do, pentru ca ai nevoie de cunostiinte de anul
3-4. Si cand zic "a contribuii", nu ma refer la a face publicitate. Iar
la restu' tipurilor de contributii li se par cam boring.
Si depinde ce intelegi prin cele enumerate de mine. Ce inteleg eu prin
ce am enumerat daca mi-ai spune ca sunt legate de LSAC: political shit,
meeting-uri in care organizatia se intalneste si bate campii pe chestii
care nu ma intereseaza deloc (ca totul e roz si moale, ca trebuii sa
promovam niste chestii pe care nu dau doi bani).
Ce as intelege daca mi-ai spune ca sunt legate de ROSEdu, avand in
vedere ce activitati am vazut ca desfasoara? Eu, Gheorghe X, stiu sa
programez in JavaSmurf si as putea organiza un workshop pe asta. Hm..
urmeaza evenimentul X, am niste idei bune, dar uite fata de LSAC, la
evenimentul asta oameni se aduna la Hackaton si chiar fac ceva
productiv, decat sa-si bata gura de pomana, si chiar am cu ce sa
contribui.

Cătă