[rosedu-general] Participare cu stand la Intel Open Day

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Thu Oct 3 17:16:25 EEST 2013

În data de 30 septembrie 2013, 17:44, Razvan Deaconescu
<razvan at rosedu.org> a scris:

> Foarte tare! Mă bucură mult inițiativa celor de la Intel.

> Mi se pare o ocazie excelentă de promovare. GG celor care au venit cu
> ideea și celor care vor susține acest demers.

Trebuie să confirmăm sau să să refuzăm oferta cel târziu mâine
dimineață. Vă rog să veniți cât mai repede cu propuneri cu ce ar putea
face ROSEdu pentru a atrage lumea la stand. De asemenea, spuneți și
cine ar putea fi la stand câteva ore în ziua respectivă (joi, peste
două săptămâni, 17 octombrie).

Mulțumesc,

Andrei