[rosedu-general] [rosedu-project] Prima ședință Py4School

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sun Nov 17 11:41:43 EET 2013

2013/11/16 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:

> Awesome! Și congrats!
>
> Aș avea câteva întrebări, care poate au reieșit din discuții:
> Ce părere au despre o asemenea alternativă în cadrul orelor? Ce
> probleme întâmpină ei în motivarea elevilor în condițiile actuale? Au
> mai auzit de Python înainte?

Măi, pe scurt, oamenii erau foarte entuziasmați. Nu mai încercaseră
Python, deși știau despre limbaj; s-a adus chiar în discuție Basic -
trebuie să poziționăm corect Python între limbajele de nivel înalt.

Cred că ar fi foarte util (vorbisem puțin cu Daniel) să iterăm un
formular care să conțină și aceste întrebări, pentru a avea mai multe
date, decât discuțiile față către față de la curs.

Alex