[rosedu-general] Computer Science for High School

Nicu Badescu badescunicu at yahoo.com
Thu Nov 14 13:33:18 EET 2013

Salutare,

În săptămâna 28 octombrie - 1 noiembrie s-a desfășurat evenimentul
Computer Science
for High School, ediția 2013. Eu și Mădălina Hristache ne-am ocupat de
organizare.

Vrem să mulțumim pe această cale tutoror celor care ne-au ajutat, atât
cu prezentări / workshop-uri,
cât și cu partea de logistică / finanțare: Camelia Groza, Mariana
Mărășoiu, Daniel Rosner,
Răzvan Deaconescu, Andrei Pitiș, Alex Juncu, Flavius Anton, Marius
Coțofană, Alex Morega,
Dan Șerban, Mihnea Dobrescu-Balaur, Andrei Oprea, Mihai Bivol, Alex
Tomescu, Cosmin Boacă.

Feedback-ul primit a fost 100% pozitiv, toți cei care au completat
formularul au spus că vor să
urmeze o carieră în Computer Science și că ar mai participa la
evenimente de acest gen.
Câțiva dintre ei chiar au sugerat ca evenimentul să rămână o tradiție.

Mulțumim încă o dată comunității pentru sprijinul acordat!

Nicu Bădescu