[rosedu-general] Introductive coding class for non-technical people

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Nov 12 13:10:44 EET 2013

Valentina Manea <valentina.manea.m at gmail.com> writes:
> Pentru asta, aș avea nevoie de 2 voluntari care să mai fi lucrat cu o
> aplicație de gen. Desigur, orice alte propuneri legate de modul de
> desfășurare al cursului sunt binevenite - eu m-am gândit că ar trebui
> ca ei să poată realiza ceva tangibil în câteva ore și să fie și util,
> adică să îi inspire să facă și ei asta acasă.
>
> What do you people think? :)
>
> [1] http://codeweek.eu/

Mi se pare o idee foarte bună și cred că persoanele implicate ca
traineri în Digital Kids unde am făcut așa ceva (Scratch, Mozilla
Thimble, Khan Academy) sunt printre cei potriviți.

Oricum ar fi, avem destul de multe materiale de la care putem
porni. Despre ce implicare este vorba și ce resurse sunt necesare. Mă
refer la:
* Cât durează? (zile, ore)
* Cine este grupul țintă? (vârstă, profesie etc.)
* Loc, acces la Internet, laptop-uri
* Ce vor participanții? Utilizare avansată, programare, aspecte de
administrare? Care sunt obiectivele și așteptările lor?