[rosedu-general] Introductive coding class for non-technical people

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Tue Nov 12 12:02:08 EET 2013

Hello,

Așa cum am anticipat din $subject, ni s-a propus o colaborare cu cei
de la TechSoup pentru un eveniment de câteva ore în care învățam 10
persoane non-tehnice din NGO-uri cum se scrie cod. :)

Într-un context mai larg, între 25 și 30 noiembrie o să fie Europe
Code Week [1] și ar fi super dacă ne-am implica și noi; mi se pare că
se mulează perfect pe misiunea ROSEdu.

Eu m-am gândit să îi învățăm să facă o aplicație mobilă folosind o
aplicație în genul Scratch, în care "tragi" diverse elemente grafice,
le aranjezi, dar vizualizezi și codul generat și putem discuta pe baza
lui.

Pentru asta, aș avea nevoie de 2 voluntari care să mai fi lucrat cu o
aplicație de gen. Desigur, orice alte propuneri legate de modul de
desfășurare al cursului sunt binevenite - eu m-am gândit că ar trebui
ca ei să poată realiza ceva tangibil în câteva ore și să fie și util,
adică să îi inspire să facă și ei asta acasă.

What do you people think? :)

Tina

[1] http://codeweek.eu/