[rosedu-general] Conferinta "Programatica - Open Source", Bucuresti, 14 noiembrie 2013

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Wed Nov 6 16:47:39 EET 2013

2013/11/6 Alex Morega <alex at grep.ro>:
> Here's a crazy idea: să facem o prezentare în doi. M-aș băga să fiu al doilea din cei doi, mostly pentru că nu mă simt în stare să fac eu prezentarea asta. Vrea cineva să fie "lead"?

Me!

Aș zice să facem ceva care să motiveze companiile să investească în
education prin Open Source.
Dacă nu pricep toate companiile de ce e cool să contribui în Open
Source, poate o să înțeleagă măcar de ce e chiar util să sprijine un
student/elev să facă asta în perioada de "învățare".

Ce zici?

Laura