[rosedu-general] Conferinta "Programatica - Open Source", Bucuresti, 14 noiembrie 2013

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Nov 6 15:56:31 EET 2013

Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org> writes:

> Salutare!
>
> Ne-ar face mare plăcere (nouă, comunității ROSEdu) să participăm la
> conferința Programatica. Dorim să ne înscriem cu o prezentare în care
> vom prezenta proiectele și activitățile pe care le-am desfășurat în
> ultimul an (de la ultima conferință Programatica).

Salutare, tuturor!

Pe 14 noiembrie 2013, de la ora 9[1] va avea loc Programatica - Open
Source 2013 și am fost invitați să participăm. Cred că o ocazie bună să
interacționăm cu alte comunități open source și să prezentăm o "stare a
comunității": activitățile și proiectele pe care ROSEdu le-a desfășurat
în ultimul an (de la precedenta ediție a Programatica).

Cine dorește să susțină o prezentare la Programatica? E un foarte bun
moment să își exerseze skill-urile de prezentare și să prezinte ce facem
noi.

[1] http://www.agora.ro/conferinte/programatica/92