[rosedu-general] Conferință GIS la Biblioteca Națională

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Thu May 30 20:23:58 EEST 2013

----- Original Message -----

Și dacă tot a început Alex o să î(m)i fac și eu nițică publicitate. Joi pe 20 iunie o să fie un hackaton [3], care nu este limitat doar la proiecte legate de geografie, ci și pentru open data (și în general pentru orice consideră participanții interesant :P). Până acum am fost singurul care am propus un proiect [4]. Mi-ar plăcea să-mi facă cineva concurență ca să nu ne plictisim acolo toată ziua :D

Andrei

[3] http://wiki.osgeo.org/wiki/FOSS4G_CEE_2013_Open_GeoData_Hackathon
[4] http://despresate.strainu.ro (cod: https://github.com/strainu/despresate/)