[rosedu-general] ROSEdu Sports Day - sâmbătă, 15 iunie, ora 14:00

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu May 30 15:54:29 EEST 2013

Andrei Duma <andrei.duma.dorian at gmail.com> writes:

> M-aş băga şi eu. Dar n-am jucat niciodată :D

Andrei Duma, adjudecat. Nu te îngrijora, nici noi nu suntem cine știe ce
eroi. Deci "Cozonacii" sunt:
* Răzvan Deaconescu
* Vlad Dogaru
* Mihai Zamfirescu
* Valentina Manea
* Andrei Duma

Am înscris echipa. Nu uitați că marți, 4 iunie 2013, de la ora 12:00, va
avea loc un antrenament de 30-60 de minute pentru Ultimate Frisbee[1].

[1] http://doodle.com/brdp9wrar5nthmgm