[rosedu-general] reader.rosedu.org

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sun May 19 14:34:22 EEST 2013

Salut!

Când a fost anunțat că Google Reader va fi închis (încă sper că nu fac
o greșeala așa mare și măcar fac una doar mai mică și îl integrează în
G+ sau ceva), am început să caut alternative (cred că eu și jumătate
din Internet :P).

Am găsit un proiect open source [1] care voia să creeze o alternativă
deschisă. Doar că trebuia să îți faci propria instanța, așa că am
făcut una pe projects.rosedu. I give you reader.rosedu.org [2].

Pentru cine vrea să testeze, folosiți contul 'rosedu' cu parola
'rosedu'. Dacă sunteți interesați să aveți cont personal, gimme a
buzz, vă fac cont. Am mai discutat pe IRC acum ceva vreme, dar cum nu
toată lumea stă pe IRC (nu înțeleg de ce :P) am zis să dau și pe
listă.

Are și app pe Android (pentru mine a fost condiție necesară :P).

[1] http://tt-rss.org/redmine/projects/tt-rss/wiki

[2] https://reader.rosedu.org