[rosedu-general] Candidatură Comunity Manager

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Sat May 18 20:25:49 EEST 2013

Salutare,

Am decis să candidez la funcția de Comunity Manager.

Cred că sunt potrivit pentru această funcție deoarece, în ciuda
bâlbâielii naturale, comunic foarte des cu majoritatea membrilor
comunității și sunt la curent cu organizarea activităților ROSEdu *.

Din funcția de Comunity Manager îmi propun să sporesc comunicarea
între comunitate și consiliu pe ambele părți. Pe de-o parte doresc să
pot aduce în discuție în fața Consiliului Director probleme și
inițative ale comunității, încât deciziile luate să fie în concordanță
cu așteptările acestiea. Pe cealaltă parte îmi doresc să sporesc
gradul de informare al comunității astfel înât cei curioși să poată
afla mai ușor informații despre activitatea Consilului și nu numai.

Un alt punct din colaborarea cu consiliul pe care aș vrea să-l ating
ar fi să ajut la elaborarea unor metode de informare și training
pentru noi membri ai Asociației. (Cum ar fi ROSEdu Hand Book și
trainignuri)

În plus, îmi doresc să existe mai multe ieșiri și excursii / team
buildinguri pentru că, nah, suntem o comunitate :)

Deci, la sugestia Laurei, dau câte o bere tuturor celor care mă
susțin[1] (din banii ROSEdu la următoarea ieșire)

Cu valoare,
MiBi

[1] http://doodle.com/9ifsiaxhgyn5vg2x